Vrijwillige fabrieksgarantie

Garantie

Hier vindt u handige tips en antwoorden op veelgestelde vragen over de garantievoorwaarden van hansgrohe. Selecteer hieronder een vraag en lees het antwoord.

Biedt hansgrohe naast de wettelijke garantie ook vrijwillige garantie?

De hoogste kwaliteit is een elementair onderdeel van de bedrijfsfilosofie bij Hansgrohe. Daarom bieden wij consumenten een vrijwillige fabrieksgarantie van vijf jaar op onze producten. De voorwaarden en details van deze garantie vindt u in de garantievoorwaarden.

Vervalt de fabrieksgarantie op het product, als onderdelen vervangen worden?

Voorwaarde voor de naleving van onze garantiebepalingen is onder andere de vakkundige inbouw van het product. Voor de vervanging van onderdelen is de vakkundige inbouw in de servicehandleiding beschreven. Meer informatie hierover hebben wij voor u samengevat in onze garantievoorwaarden.

Tot wie richt ik me bij klachten?

hansgrohe verkoopt zijn producten via distributeurs, installateurs en speciaalzaken aan zijn klanten. Dus heeft de klant in eerste instantie garantierechten tegenover de directe verkoper, d.w.z. de installateur of speciaalzaak, en niet tegenover de fabrikant. Daarom dient u bij klachten contact op te nemen met het verkooppunt van uw product.

Hoe lang is er garantie op hansgrohe producten?

In principe heeft de koper van een product voor een bepaalde duur garantierechten tegenover de verkoper. Omdat hansgrohe zijn producten via distributeurs, installateurs en speciaalzaken aan zijn klanten verkoopt, heeft de klant in eerste instantie garantierechten tegenover de directe verkoper, d.w.z. de installateur of speciaalzaak, en niet tegenover de fabrikant. Daarom dient u in een garantiegeval contact op te nemen met het verkooppunt van uw product. Hier vindt u gedetailleerde informatie over de garantie op producten van hansgrohe.

Steeds goed geadviseerd

Vind een verdeler in uw buurt